piątek, 3 sierpnia 2012

Lirene głębokie nawilżanie 48 h - balsam.

Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją balsamu
Lirene głębokie nawilżanie 48 h.



Kupiłam go w Kauflandzie za ok. 20 zł (nie pamiętam dokładnie) 400 ml.

Konsystencja tego balsamu jest rzadka, łatwo się rozsmarowywuje, wchłania się bardzo szybko i moim zdaniem jeśli chodzi o nawilżenie to jest ono dobre (zazwyczaj smaruję się na noc i czułam, że rano skóra jest nadal gładka i nawilżona).


Ale...najgorszą rzeczą jaka jest w tym balsamie to jego ZAPACH, który, co najlepsze, bardzo mi się w sklepie podobał, dlatego go kupiłam:). Niestety, w trakcie używania tego produktu dzień w dzień zapach staje się z każdym kolejnym użyciem nie do wytrzymania...:/

Nie wiem, czy tylko ja mam takie odczucie, czy nie, ale jak dla mnie to jest duży minus i przez to nigdy więcej tego kosmetyku nie kupię.

Moja ocena: 3/5 (za zapach i nie do końca spełniona obietnica 48 h nawilżenia)

Miałyście ten balsam? Co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. niecierpie takich niespodzianek zapachowych ;/ kiedyś też dałam się tak naabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się to zdarzyło pierwszy raz i byłam zniesmaczona jak zapach może człowieka zniechęcić do kosmetyku, skutecznie!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast