niedziela, 12 sierpnia 2012

Delikatny makijaż cieniami Bell.

Witam przychodzę do was z kolejnym makijażem, który świetnie się sprawdzi na co dzień lub do pracy. Oczywiście jak wy wszystkie odwiedziłam Biedronę i stąd ten makijaż z Bell:)



Czego użyłam:

- baza pod cienie Essence I love stage
- różowy cień z podwójnego cienia Bell Fashion and Pearly - wewnętrzny kącik
- brązowy cień z podwójnego cienia Bell Fashion and Pearly - zewnętrzny kącik
- lekką kreskę narysowałam najpierw kredką z Inglota kolor brązowy nr 21
- rzęsy, pierwsza warstwa baża ze Smashbox-a, następnie tusz Wonder Lash Oriflame, a na koniec tusz Super Extend Extreme Avon
- linię wodną zaznaczyłam białą kredką z KOBO,
- usta Air Flow Color Boom Bell kolor brzoskwiniowy,
- brwi podkreśliłam używając Eyebrow Stylist z Wibo.

Co sądzicie?
Podoba się?

2 komentarze:

  1. Na codzień tak się maluję- jasny cień i tusz.
    Ale masz niesforne rzęski :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast