poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Niebieskie cieniowanie na pazurkach.

Witam, dzisiaj moje kolejne podejście do cieniowania paznokci. Wybrałam kolor niebieski bo akurat mam trzy kolory lakierów, które nadawały się by zrobić cieniowanie:) Oto co mi wyszło:



Nie jest to do końca idealne, bo cały czas widać prześwity ciemnego lakieru, więc chyba powinnam trochę więcej dawać tych jaśniejszych na gąbeczkę. No i zastanawiam się nad przejściami między kolorami bo też nie na każdym paznokciu wyszły dobrze...

Może mi coś poradzicie? Jak robić, żeby było idealnie?

13 komentarzy:

  1. coraz lepiej Ci idzie ! a lakier z Bell jest genialny, kolor w moim stylu :)
    http://ina-style.blogspot.com/2012/08/fioletowo-rozowe-ombre.html - tutaj pokazywałam jak ja robię ombre, bardzo prosty i szybki sposób. zajrzyj w wolnej chwili jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba 2 razy próbowałam i sie podddałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ombre :)
    Kiedy ja się naucze robic takie fajne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie wyszło. Mi też nie wyszło tak jak ja bym chciała, jak próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło bardzo dobrze! Ćwiczyć ćwiczyć ćwiczyć, a kiedyś sama będziesz zaskoczona porównując początki :-P
    Pięknie połączone kolory! Wymiękam na niebieskości w tym sezonie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ćwiczę i się nie poddaję:) A co do niebieskości to ja też wymiękam:)

      Usuń
  7. Zawsze sie żałuje ściętych włosów. Ale już mam ich dość... Od kwietnia chodzę i marudzę, że chce mniec krótkie. Do tej pory by już ładnie zaczeły odrastać. :) Ale jestem już zapisana. Idę. Włosy nie zęby . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek :)
    zapraszam do siebie,a jeżeli nie chcesz mnie zgubić-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem wyszło CI super:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast