środa, 8 sierpnia 2012

Syoss suchy szampon Volume Lift - recenzja.

Witam, pokazywałam wam w jednej z poprzednich notek moje produkty do stylizacji włosów i był tam suchy szampon z Syossa Volume Lift. Dzisiaj przychodzę do was z jego recenzją.




Chcę wam pokazać efekt przed i po jego zastosowaniu. Używam go wtedy kiedy naprawdę nie mam czasu na mycie włosów i potrzebuje szybkiej i sprawnej pomocy w poradzeniu sobie z włosami.
Jeśli chodzi o zastosowanie to trzeba wstrząsnąć, rozpylić, przetrzeć ręcznikiem, na koniec wyczesać pozostałości, jeśli takowe są, czyli tak jak myślę inne suche szampony. Jeśli chodzi o działanie to moim zdaniem jest dobre bo włosy wyglądają ładnie po jego użyciu są uniesione od nasady i lżejsze o co właśnie chodzi. Moim zdaniem jest to dobry szampon do awaryjnego mycia włosów lub nawet podniesienia ich trochę u nasady. Jedyny minus to mogą być małe farfocle, które czasem zostawia, ale wystarczy dobrze przeczesać i poczochrać włosy i jest dobrze:)
Ocena: 4/5 
A oto efekty:



I jak, przekonałam was?

5 komentarzy:

  1. Masz rację, do awaryjnego mycia to świetna sprawa.
    Ale drugą kwestią jest to że musi to być niezła chemia, mimo wszystko czasem na pewno by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uzywam tylko w naprawdę awaryjnych sytuacjach:)

      Usuń
  2. Myślę że to ciekawa sprawa na bardzo wyjątkowe okazje, tak jak poprzedniczka wspomniała, boję się jego zawartości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam go wypróbować, często mam kryzysowe sytuacje w których muszę wyjść natychmiast a wtedy mycie moich włosów to masakra..

    obserwuję
    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ale bd szukać innego bo ten jakoś nie powalił a efektu dodatkowej objętości w ogóle nie widziałam
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast