wtorek, 28 sierpnia 2012

Nowe nabytki:)

Hej, wracam do pracy po wakacjach i dzisiaj poszłam sobie na małe zakupy. Miałam w planie kupić sobie krem pod oczy (bo stary chyba mnie uczula...), a przy okazji jeszcze wpadł mi sztyft na wypryski i szampon z algami (polecony mi przez koleżankę). Oczywiście wszystko zakupiłam w drogerii Natura w promocyjnych cenach:)

A oto i moje zdobycze:

Kremik odżywczo-nawilżający pod oczy AA do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii (właśnie o to mi chodziło), 9,99 zł (normalnie kosztuje ok. 15 zł jak dobrze pamiętam)

Producent obiecuje, zobaczymy jak się wywiąże z obietnic:)

Roll on przeciw niedoskonałościom Garnier Czysta Skóra Active, kończy mi się poprzednik z Clean & Clear i chcę spróbować czegoś nowego:) Zobaczymy czy się sprawdzi. 13,99 zł (normalnie kosztuje ok. 20 zł?)


A na koniec produkt, który niedawno poleciła mi koleżanka, na zniszczone włosy.
Szampon z cece of Sweden profesjonalny szampon z wyciągiem z alg morskich. Ponoć ma działać bardzo dobrze...zobaczymy:) 19,99 zł za 1000 ml (na allegro produkty z tej firmy są dość drogie więc myślę, że się opłacało)



To tyle na dziś.
Miałyście może któryś z tych produktów, sprawdził się u Was?

7 komentarzy:

  1. Kremik pod oczy AA- liczę na recenzję :) Dopiero zaczęłam swoją przygodę z kremami pod oczy i ciągle poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale troche go musze poużywać, żeby zobaczyc czy działa:)

      Usuń
  2. Roll on Garnier jest bardzo dobry! Znakomity produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) szampon całkiem całkiem, ale na zniszczone włosy to odżywki i maski, szampon ma tylko oczyszczać. Warto wybrać taki, który nie bazuje na SLESie, wówczas można go używać codziennie, a mocniej myjący raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawe tego pierwszego kremiku ;)
    zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast