wtorek, 5 lutego 2013

Dermacol - porównanie odcieni.

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z, mam nadzieję, pomocną notką na temat Dermacolu.
Wszystkie wiemy co to jest, można go używać jako podkład lub, tak jak ja to robię, jako korektor, bądź kamuflaż na nasze przebarwienia czy wypryski. Swoją rolę spełnia znakomicie, maskuje wszystko co niepożądane i można wyjść do ludzi nie wstydząc się niespodzianek, które czasem goszczą na naszej twarzy.
Pomyślałam o tym wpisie jako, że sama miałam dość duży problem z wyborem koloru, który nie ma nic wspólnego z tym co jest na obrazkach producenta...Dlatego zakupiłam testery czterech kolorów do wypróbowania na mojej skórze.

Zdjęcia były wykonane w świetle dziennym.




Tak wyglądają kolory na szyi:



Moja cera jest dość jasna, mam piegi na twarzy, moja skóra dość ciężko się opala, najpierw na czerwono, a następnie przechodzi w brąz.

Kolor 208 - bardzo jasny, ja będę go stosować jako korektor pod oczy (wymieszam go z kremem pod oczy).
Kolor 211 - jasny z żółtym pigmentem (ten pasuje najlepiej do mojej skóry, na wszelkie zaczerwienienia i wypryski).
Kolor 212 - jasny z różowym pigmentem.
Kolor 213 - najciemniejszy ze wszystkich, z żółtym pigmentem (dla mnie za ciemny).

Produkt możecie zakupić na stronie sklepu Ladymakeup klikając w link:
https://www.ladymakeup.pl/sklep/dermacol-podklad.html

Mam nadzieję, że niektórym z Was pomogę wyborze koloru:)

19 komentarzy:

  1. Szukałam czegoś takiego! Chyba się zdecyduję na 211, choć... mam swój BB Bourjois i nie wiem czy potrzebne mi coś jeszcze do twarzy? Może też masz ochotę wypróbować? Rozdaję na blogu aż trzy takie BB 8w1 Bourjosi ;) /makiazas23/

    OdpowiedzUsuń
  2. potrzebuję kolorów jasnych i z różowymi pigmentami (a nie żółtymi) żeby wyglądać naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ma nr 210 i trafiłam z nim w dziesiątkę :) jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam 210. Stosuję jako korektor- jest najlepszy!

      Usuń
  4. Szukam odcienia, który przy położeniu na całą twarz, będzie miał odcień zbliżony od vanilla Loreal True Match. Mogłabyś podpowiedzieć, który z nich byłby odpowiedni? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 212 byłby dla mnie idealny, muszę go spr :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślałam o kupnie 209, jasny ciepły kolor, myślę że byłby dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 208 chyba najlepiej pasowałby do mojej skóry, bo jest baaardzo bledziutka :) Opalam się podobnie jak ty, najpierw na czerwono i kolor ten utrzymuje się okrutnie długo, by na końcu wyblaknąć i łaskawie przejść w brąz, który ledwo co różni się od nieopalonej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tych odcieni z pewnością jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  9. J myślę żeby sobie kupić dwa odcienie i ewentualnie mieszać żeby dopasować kolor do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zbieram się do kupienia Dermacolu i zbieram ale jakoś zebrać nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak bardzo się uśmiechnęłam, kiedy przypadkiem zawędrowałam na Twojego bloga i przeczytałam ten post. Trafiłaś dokładnie w sedno mojego ostatniego problemu... właśnie z odcieniem Dermacolu, który byłby dla mnie idealny. :)
    Teraz już wiem, że będę się zastanawiała nad tymi dwoma jaśniejszymi z naciskiem na 211. :)
    Dziękuję Ci bardzo za ułatwienie wyboru. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybór odcienia podkładu to dla mnie jakiś koszmar!:D zawsze sięgam po najjaśniejszy. Mogłaś zrobić swatche na szczęce lub szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś testery dermacolu bo ja ich nigdzie nie mogę dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jeden odcień, ale nadaje się raczej na skórę zimą..kiedy jest bledsza..natomiast teraz gdy złapało już lekki kolor to niestety za jasny... przeglądam już 2 miesiąc wszystkie kkolory na allego i wciąż nie mogę sobie dobrać, za kazdym razem wygląda inaczej na tym co pokazują..ciężko tak dobrać :| a próbek tez na allegro nie ma wszystkich kolorów niestety :|
    Z kąd mogłabym zasięgnąć większości próbek dermakolu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko na allegro je znalazłam, ale wiem, że nie zawsze są wszystkie, generalnie są tylko wybrane odcienie...:/

      Usuń
  15. Jeśli używam podkładu Revlon CS 150 buff to ktory odcień dermacolu będzie najlepszy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast