niedziela, 5 sierpnia 2012

Orange - neon

Dzisiaj przychodzę do was z moim ostatnim nabytkiem - lakierem do paznokci (Daily Color, one touch nr D07, Venita, dorwałam go w Astorze). Mam ostatnio ochotę na neonowe kolory, więc i taki kupiłam, zobaczcie same jak pięknie wygląda na paznokciach:) Zdjęcia niestety nie oddają jego uroku w całości.
Jak możecie zauważyć na paznokciach na kciuku i palcu serdecznym dodałam jeszcze lakier z Pierre Rene Top Flex nr 11.



Jak dla mnie kolor jest mega, a wy co sądzicie?

4 komentarze:

  1. Super, neony to przede wszystkim na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam neony, ale Pierr'owi podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również uwielbiam neony na paznokciach :)

    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast