niedziela, 30 września 2012

30 dni dla rzęs - podsumowanie.

Witam, dzisiaj podsumowanie akcji 30 dni dla rzęs. Minął już miesiąc od kiedy postanowiłam, razem z innymi blogerkami, zatroszczyć się o rzęsy i codziennie je pielęgnować. Tak jak pisałam w poście miesiąc temu używałam do tego odżywki japońskiej DHC i olejku rycynowego na zmianę.
A oto efekty:

                                         Przed kuracją                               Po kuracji

Moje odczucia są takie: rzęsy nie wypadały, jest ich tyle samo ile było, urosły może odrobinkę...
Ale muszę Wam powiedzieć, że po nałożeniu dobrego tuszu pogrubiającego na prawdę wyglądają dobrze, są gęste i dają się formować jeśli chodzi o podkręcenie:)
Ja uznaję kurację za udaną i oczywiście na wyki zostają i nie zapominam o rzęsach w przyszłości:)

A co Wy myślicie? Widać różnicę?:)

2 komentarze:

  1. Wydają się odrobinkę dłuższe, ale myślę, że 30 dni to troszkę za krótko na podsumowanie. Myślę, że mogą jeszcze ruszyć :)

    ps. Twój mail w obróbce :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast