niedziela, 14 lipca 2013

Tusz Golden Rose Sexy Black Mascara - recenzja.

Hej, każdy kto śledzi mój blog wie, że maskary to moje uzależnienie, nie mam swoich stałych ulubieńców, ponieważ jest tyle nowości na rynku, że czuję się skuszona każdą z nich... I tak też dzisiaj recenzja kolejnego tuszu w mojej kolekcji, a mianowicie Golden Rose Sexy Black Mascara:) Co mnie zachęciło do kupna? Zgadnijcie...no pewnie, że piękne, różowe opakowanie:




Zaczynajmy, co obiecuje producent:

Golden Rose Sexy Black Mascara – nowy wymiar stylu....
Innowacyjna formuła tuszu ekstremalnie pogrubia i wydłuża rzęsy z każdym pociągnięciem. Elastyczna szczoteczka precyzyjnie je unosi i rozdziela, zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. Specjalna formuła tuszu przeciwdziała powstawaniu grudek i sklejaniu się rzęs, dzięki czemu możemy kilkakrotnie aplikować tusz bez obawy o nieestetyczny wygląd rzęs. Wysoka zawartość pigmentów gwarantuje kolor głębokiej czerni. Efekt końcowy to maksymalnie pogrubione, wydłużone i uniesione rzęsy, które otworzą spojrzenie, a oczom dodadzą blasku i stylu !


Moja opinia: 

Plusy:

- nie robi grudek,
- niska cena ok. 20 zł,
- silikonowa szczoteczka,
- nie kruszy się pod koniec dnia (ostatnie zdjęcie),
- głęboka czerń,
- może nie ekstremalnie, ale pogrubia i wydłuża,
- nie tworzy grudek.

Minusy:
- podkręcenia zbytniego nie zauważyłam, ale i tak zalotka jest potrzebna dla dobrego efektu,  
- czasem skleja rzęsy ze względu na kształt szczoteczki, trzeba się po prostu z nią
oswoić i za każdym kolejnym razem jest lepiej:)


Moim zdaniem jest to bardzo dobry produkt za niską cenę.

Ocena: 4+/5


Efekt na rzęsach:








I co sądzicie? 
Używałyście?

6 komentarzy:

  1. No widac duza różnice na plus po nałożeniu tuszu :) fajne opakowanie,ja ostatnio też trochę tuszy testuje i na razie moim faworytem pozostaje Loreal Lash Architect 4D oraz z Clinique z taka śmieszna cieniutka szczoteczka:) (zapomniałam jego nazwy ))

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie opakowanie - cukiereczek - ja ostatnio szaleje za GOSH'em z formuła przypsieszajaca wzrost rzes - DZIAŁA jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie świetne! Efekt też nie jest zły, zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem maniaczką tuszy i opakowanie też pewnie by mnie skusiło :)

    efekt całkiem przyzwoity choć ostatnio szukam czegoś mocno podkręcającego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast