czwartek, 4 lipca 2013

4 maraton treningowy blogerek - podsumowanie.

Małe podsumowanie maratonu:


Najbardziej hardcorowy zestaw / ćwiczenie: Cassey Ho
Najbardziej przyjemny zestaw ćwiczeń: wszystkie ćwiczenia z Mel B i Tiffany
Zestawy ćwiczeń, które znałam to: Mel B
Zestaw, który mnie zaskoczył: nie było takiego
Wytrzymałam prawie 2 godziny
Nie wykonałam - ostatnich ćwiczeń rozciągających, zrobiłam je po swojemu, jak zwykle:)
Brakowało mi w maratonie - chyba niczego...
Co poprawiłabym w kolejnej edycji -hmm...ćwiczenia rozciągające z Mel B są o wiele lepsze:)

Czekam na kolejne edycje:)

3 komentarze:

  1. Mel B ma fajny zestaw ćwiczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba w nastepnym maratonie zrobimy rozgrzewke z Mel B :) jezeli nikt nie bedzie mial innej propozycji jakby co co podaj ten zestaw jako Twoja propozycja ;) dziekuje za relacje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ćwiczenia z Mel B i rozciągające rzeczywiście są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast