środa, 24 lipca 2013

Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Naturel.

Hej, to już ostatni dzień na zgłoszenie do konkursu z firmą Mount Blanc. Oczywiście mój refleks jest godny pozazdroszczenia, ale co tam, ważne, że makijaż jest. Faktem jest, że nie mam co konkurować z pracami, które dziewczyny wysłały, ale spróbować można i dobrze się bawić przy tworzeniu makijażu też można.
Mój makijaż inspirowany był ta oto pralinką o nazwie Naturel:


Wybrałam ją ponieważ łączy w sobie dwa kolory brązu, które również wykorzystałam w makijażu:)

Oto on:









Czego użyłam:


Tutorial:


Mam nadzieję, że się podoba:)

9 komentarzy:

  1. ekstra! bardzo mi sie podoba, zrobie cos takiego tylko bardziej subtelnego na impreze

    dziekuje za zgloszenie do poradnika, jak mozesz podaj info na blogu ;)

    pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż :) Masz piękny kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor brwi jest wspaniały dla Ciebie :) Uwielbiam Twoje makijaże, bo wszystko zawsze pasuje do Twojej twarzy, co oznacza, że każdej kreseczki jesteś świadoma i mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzęsy!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great make-up! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  6. ale rzesiorki piekne :) makijaz bardzo delikatny - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast