piątek, 4 lipca 2014

Max Factor Lasting Performance - kolory.

Hej, ostatnio były u mnie tylko makijaże i sesje, więc dzisiaj przychodzę do Was z krótkim przedstawieniem kolorów podkładu Lasting Performance, firmy Max Factor. Jestem w posiadaniu kolorów 100, 101, 108, 109. Każda z nas wie jakim problemem jest dobranie odpowiedniego koloru podkładu, więc może ten wpis pomoże przynajmniej kilku z Was:)
Zdjęcia oczywiście nie do końca odzwierciedlają kolorów, ale przynajmniej przybliżą odcień pokładu.





W świetle dziennym:


Z lampą:


Tutaj możecie porównać (mniej więcej) jak wygląda świeży podkład i po lekkim przeschnięciu:



Mam nadzieję, że te zdjęcia Wam pomogą:)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. setka byłaby dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam i szukam informacji o kolorze 101 i myk :) Jestem tutaj, zastanawiam się nad zakupem teraz na promocji w rossmannie :D Czy on jest różowy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast