czwartek, 11 października 2012

Eveline, Pure Control S.O.S, Żel myjący + peeling + maseczka 3 w 1 - recenzja.

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu firmy Eveline, Pure Control S.O.S, Żel myjący + peeling + maseczka 3 w 1. Zostałam testerką tego produktu poprzez stronę www.beautyshow.pl. Przysłano mi go szybko, więc od razu odłożyłam moje dotychczas używane kosmetyki i zaczęłam testować to cudo 3w 1. Jak to mówią jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego, więc na początku trochę się przeraziłam, że mam aż 3 rzeczy w jednym, ale z drugiej strony jaka oszczędność:)


Przejdźmy do konkretów. Co pisze producent:

Pure Control S.O.S 3 w 1:
- głęboko oczyszcza,
- eliminuje zaskórniki,
- matuje i wygładza.
Zawiera kwas salicylowy + cynk + kompleks `fast - mat`.
Dzięki innowacyjnej formule opartej na cynku i kompleksie `fast - mat` reguluje proces wydzielania sebum, pozostawiając skórę świeżą, matową i wygładzoną.
Poprzez właściwości myjące (delikatne drobinki peelingujące i kwas salicylowy) doskonale usuwa zaskórniki i pryszcze, zapobiega powstawaniu nowych, pomagając jednocześnie eliminować ślady po trądziku. Alantoina i D - pantenol głęboko nawilżają i łagodzą podrażnienia, pozostawiając skórę świeżą, czystą i gładką na długi czas.
Pure Control S.O.S 3 w 1, który może być stosowany jako żel myjący, peeling lub maseczkę, eliminuje skomplikowane czynności pielęgnacji cery i konieczność stosowania kilku produktów jednocześnie.
Zauważalne efekty:
- widoczna redukcja pryszczy i zaskórników,
- zmniejszenie śladów po trądziku,
- świeża i matowa cera przez cały dzień.

Skład: Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Kaolin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-75 Lanolin, Silica, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Xanthan Gum, PE, Poliquaternium-7, Isopropyl Alcohol, Zinc PCA, Panthenol, Allantoin, Salicylic Acid, Triclosan, Methylchloroisothiasolinone / Methylisothiasolinon, Fragrance.


Cena: ok. 12zł / 200ml




Moja opinia: 

Opakowanie - zwykła tuba, z której uzyskujemy optymalną ilość produktu, podoba mi się właśnie to, że otwór nie jest za duży, co pozwala na ekonomiczne zużywanie produktu.



Konsystencja - jest niezbyt gęsta, ale nie za rzadka, jak widać na zdjęciach produkt nie spływa z ręki, posiada drobinki peelingujące.


Zapach - jest przyjemny, nie ma żadnego chemicznego zapaszku, tylko delikatny, nie drażniący nosa.

W ogólnym rozrachunku uważam, że produkt spełnia swoje zadanie, ponieważ zredukował moje wykwity na twarzy w dość dużym stopniu. 
Po umyciu nim twarzy, bądź po nałożeniu maseczki, skóra na twarzy jest ściągnięta, a ja niezbyt lubię takie uczucie. W rezultacie trzeba użyć nawilżającego kremu, żeby wszystko wróciło do normy. 
Po użyciu tego produktu czuć i widać, że twarz jest czysta i matowa
Nie jestem w stanie powiedzieć jak zachowuje się ten produkt w ciągu dnia, bo używam go tylko i wyłącznie na noc.
Czy polecam? Hmm...ciężko powiedzieć, wydaje mi się, że nie wszystkim ten produkt może się spodobać. Dużym minusem jest to, że może przesuszać skórę dlatego myślę, że wiele osób sobie go odpuści.
Czy kupię ponownie? Chyba nie...

Ocena: 3/5 

Miałyście, używałyście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast