niedziela, 22 lipca 2012

Pielęgnacja stóp

Jest niedziela, a ja jakoś wcześnie wstałam i postanowiłam zrobić sobie pedicure. Pomyślałam sobie,  że w takim razie napiszę trochę o mojej pielęgnacji stóp. Przyznam się, że nie zawsze pamiętam o stopach każdego wieczoru, ale na pewno raz lub dwa razy w tygodniu i przy robieniu pedicuru zajmuję się nimi odpowiednio.

Czego używam?

Wynalazłam ostatnio maseczkę do stóp Nivelazione z Farmony, ale stosuje ją normalnie jako krem i moim zdaniem działa dobrze. Wcześniej używałam specyfików z Foot Works Avonu, ale nie ze wszystkiego byłam zadowolona, większość tych kremów jest jakaś rzadka i mi nie odpowiadała taka konsystencja. Moim zdaniem nie działały odpowiednio dlatego szukałam czegoś innego i znalazłam.




A na co dzień jako, że teraz jest lato używam dwóch specyfików, które odświeżają moje stópki w ciągu dnia. A jest to:

Odświeżający dezodorant do stóp Dr Stopa z Flos lek-u. Moim zdaniem jest świetny, stopy są nawilżone i odświeżone przez cały dzień. Nie wytwarzają żadnego przykrego zapachu nawet w upały. Polecam.


Następnie używam również dezodorantu/spray-u do stóp No 36 z talkiem. Cóż mogę powiedzieć, kupiłam to w promocji w Rossmanie (za jakieś 3 zł z groszami) i jestem zadowolona ze świeżości, która się utrzymuje na stopach, ale dużym minusem jest to, że wysusza stopy...tak więc używając go trzeba codziennie nawilżać stopy kremem.


To wszystko czego ja używam do pielęgnacji stóp, jeśli chodzi o kremy do stóp to będę nadal szukać i próbować, a może wy macie jakieś propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast