niedziela, 3 sierpnia 2014

Insta lipiec:)

Hej, niestety pierwszy miesiąc wakacji za nami, pogoda była różna, ale czas wykorzystałam jak najlepiej potrafiłam. Zapraszam na szybki przegląd co u mnie:)

Pazury, których w lecie nie chcę mi się malować...ale czasem się zdarza:)



Make up, malowanie, maziaje...my love <3


Lipcowe oko, jak widać było kolorowo.


 Ulubiona bluzka:)


 Zdrowe jedzonko...

Treningi, treningi i jeszcze raz treningi:)


Moje różowe spodenki rządzą:)


Wakacje z książką...i napad na Biedrę;)


 Różne różności: seriale "The Leftovers" i mój ukochany "House of cards".
Był i IMAX "Transformers...", opalanko, You Tube, moja pierwsza Bubble Tea (pycha!).


I tak minął lipiec...
A jak tam u Was?

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast