czwartek, 7 sierpnia 2014

Makeup Revolution Iconic 3 - make up tutorial.

Hej, ostatnio furorę w Internecie, na blogach i You Tube robią kosmetyki marki Makeup Revolution London. Długo zastanawiałam się nad tym czy cokolwiek kupować, oglądałam testy tych kosmetyków, czytałam recenzje. W rezultacie stwierdziłam, że za taką cenę można paru kosmetyków spróbować.
Zdecydowałam się na rozchwytywaną paletkę Iconic 3 (dupe Naked 3 UD), rozświetlacz i wypiekany róż.

Oto i one:






Makijaż, który wykonałam jest bardzo delikatny, idealny na dzień.





Tutorial:


Czego użyłam:


Mam nadzieję, że pomimo prostoty, spodoba się Wam:)

5 komentarzy:

  1. Fajny dzienniczek, a paleta kusi jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie uparłam się na te kosmetyki ale gdzie moja wypłata ja się pytam!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż ładny :) idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie jednak jeszcze nie skusili,choc roz wyglada pieknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast