sobota, 28 września 2013

Mineral Terracotta Powder od Golden Rose - rozświetlacz i brązer w jednym.

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją świetnego produktu 2 w 1. Jest to Mineral Terracotta Powder z firmy Golden Rose nr 05 (wypiekany puder). Będąc w centrum handlowym nigdy nie przepuszczam okazji zatrzymania się przy wysepkach z kosmetykami i tak też zrobiłam tamtym razem. Akurat wtedy była promocja na ten produkt, kosztował on 20 zł (a normalnie 24,90 zł za 12g produktu), a przeglądając kolorki zdecydowałam, że 05 może mi posłużyć za dwa produkty, więc go kupiłam i szczerze muszę przyznać, że nie zawiodłam się:)

Oto jak wygląda:




Co obiecuje producent:

Golden Rose Mineral Terracotta Powder zapewnia doskonałe krycie nadając jednocześnie naturalne i aksamitne wykończenie makijażu. Puder zawiera wysokiej jakości kompleks minerałów m.in tlenek cynku, mikę, krzemionkę, kaolin czy magnez. Składniki aktywne zawarte w pudrze tworzą barierę między skórą a szkodliwymi czynnikami środowiska chroniąc w ten sposób naszą cerę. Wyjątkowe połączenie minerałów nadaje skórze rozświetlony i młodzieńczy wygląd. Aplikacja: w celu uzyskania naturalnego efektu zaleca się użycie pędzla, zaś gąbeczki dla bardziej kryjącego i długotrwałego efektu. >żródło<

Moja opinia:

Jest to produkt, który spełnia swoje zadanie, czyli daje naturalne wykończenie makijażu. 
Część brązująca świetnie służy do konturowania twarzy, jest to odcień brązu nie wpadający w pomarańcz (robiłam porównanie z innym brązerem, który posiadam z Vipery nr 702). Na twarzy prezentuje się świetnie co potwierdzą zdjęcia. Kolor ten nadaje się dla bladziochów, bo nie da się nim zrobić sobie krzywdy. Nie robi żadnych plam ani placków pod koniec dnia. Trzyma się twarzy przez cały dzień.
Jeśli chodzi o część rozświetlającą to moim zdaniem daje bardzo ładny efekt, bez zbytniej przesady. Nie ma tam żadnego brokatu i chamskiego błysku, efekt jest lekki i naturalny, ale zauważalny:)

Oto jak prezentuje się na twarzy i w pełnym makijażu:




Polecam ten produkt w 100%. Jest tani, wydajny i spełnia swoje zadanie, co więcej mamy 2 produkty w jednym!

Ocena: 5/5

Znacie ten produkt?
Co sądzicie o efekcie?

4 komentarze:

  1. Hmm. Nie moge nigdzie dopasc tej firmy :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tego produktu, a efekt ciekawy. Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja golden rose uwielbiam i mam dokladnie jak ty nigdy nie potrafie obejsc obojetnie tej wysepki :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentuje na buźce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast