czwartek, 24 stycznia 2013

Wonder Lash Dramatize Mascara od Oriflame.

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nowego tuszu od Oriflame Wonder Lash Dramatize Mascara (kolor - intense black). Znalazłam go niedawno na allegro i jako, że lubię Wonder-a to skusiłam się na nową wersję tego klasyku (nie wiem czy jest już w sprzedaży katalogowej...).

Co mówi producent:

Oriflame Beauty Wonder Lash Dramatize Mascara Twój ulubiony Wonderlash w wersji czarniejszej niż zwykle. Gwarantuje rzęsom niezwykłą objętość, długość i kusząco je podkręca. W opakowaniu z limitowanej edycji. 8 ml

Jeśli chodzi o cenę, ja go kupiłam za 14 zł (z przesyłką) na allegro.

Szczoteczka jest silikonowa, taka sama jak w podstawowej wersji. Uwielbiam tą szczoteczkę ponieważ świetnie rozczesuje rzęsy i bardzo dobrze nakłada tusz.


Kolor - faktycznie jest intensywnie czarny jak smoła.
Zapach  - nie ma zapachu:)
Konsystencja - tusz jest na początku rzadki i mokry, ale jak troszkę postoi dochodzi do konsystencji bardziej kremowej i wygodniejszej w nakładaniu. Można spokojnie nakładać kolejne warstwy, żeby zintensyfikować efekt (ja zawsze stosuje dwie warstwy).

Po całym dniu tusz nie osypuje się, zostaje na rzęsach i nie kruszy. 

Moim zdaniem spełnia obietnice producenta, ładnie pogrubia, trochę podkręca rzęsy i jest mega czarny:)

A oto co robi z rzęsami:





Ocena: 5/5
 
Jak dla mnie efekt jest SUPER. 
A dla Was? Spróbujecie?
 

21 komentarzy:

  1. Na pierwszych 4 wygląda dobrze, ale na ostatnich 4 już nie. ;/

    Zapraszam do siebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Wonder Lash to jest taki mój pewniak ale tylko w wersji klasycznej, co do tej mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko szczoteczka mi się podoba bo efekt jest jak dla mnie marny


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że efekt całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tej mascary, jestem b. sceptyczna do kosmetyków z katalogów, ale efekt całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam ten tusz, właśnie stoi u mnie na półce :-)
    Kocham równie mocno oryginalną wersję tej mascary :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt calkiem niezly,ale osobiscie wole klasyczne szczoteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa szcoteczka,nigdy nie mialam tego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bardzo jestem za oriflame ale widze ze ocena 5 wiec moze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam CIę do udziału w TAgu "7 faktów o mnie;) Więcej informacji u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. calkiem calkiem efekt,moj ukochaniec to miss sporty studio lash,moja mame tez niz zarazilam ;) podoba mi sie twoj blog,w moim guscie,wiec sie podpinam ;) zapraszam rownie do siebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię wszystkie wersje Wonder'a, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no jasne, widać efekt, napewno spróbuje ;]

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. niewatpliwie efekt jest widoczny :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny efekt, chyba spróbuję :) przy okazji zapraszam do zaobserwowania, vereeben

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo dobrego czytałam o tych maskarach z Oriflame, muszę w końcu wypróbować je na własnych rzęsach

    + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wykończę wszystkie swoje maskary to sięgnę po ten - świetna cena na Allegro i rewelacyjne opinie :) efekt na 2 ostatnich zdjęciach może nijaki dla wielbicielek efektu sztucznych rzęs ale to też zależy od tego jakie ma się swoje naturalne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast