wtorek, 7 maja 2013

Wibo - blogerskie lakiery mam i ja:D

Hej, napadłam dzisiaj Rossmanna na comiesięczne "małe" zakupy i dopadłam blogerskie lakiery z Wibo w promocji za 4,99 zł sztuka. Dłuuugo się zastanawiałam nad ich zakupem ponieważ przeczytałam parę niepochlebnych im recenzji, więc się wstrzymywałam. Niestety promocja mnie skusiła i posiadłam właśnie dwa, moim zdaniem, najlepsze kolorki z całej kolekcji: by Oleskaa oraz by Gosia:)



Moje pierwsze wrażenia z malowania wcale nie są takie straszne jak pisali, ale faktem jest, że malowałam naprawdę cieniutkie warstwy, bo podobno powoli lakier schnie...Mi się udało i lakier schnął całkiem normalnie, nałożyłam tylko dwie warstwy i na to flejksy z Pierre Rene i oto efekt:


Kocham taki miętowy kolorek...a Wy?

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio dostałam od męża torebkę w takim kolorze! Szukałam takiego koloru na paznokcie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie przejdę obojętnie obok mitusków. Zawsze mnie przyciągną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się jeszcze nie skusiłam na żaden z tej kolekcji, choć róż za mną chodziiii!! :) Może dopadnę jeszcze tą promocję?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam, też mam :D ale ja wybrałam ten od Amethyst :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemne kolorki, acz nie moje;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam cala blogerska kolekcje,dla mnie to byl taki must have
    piekne kolory,z top coat do tygodnia sie trzymaja,bez ok 3 dni
    u mnie dzis makijaz inspirowany Kelly Rowland I zgloszenie do konkursu sleek na bangla.pl ;)) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda. Kuszą mnie te lakiery od jakiegoś czasu. Strasznie mnie denerwuje gdy dlugo schnie, ale skoro piszesz, że normalnie to kupie na wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te dwa z całej blogerskiej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. letnie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie sa te lakiery :)

    jeśli nie wiesz jak zacząc to polecam ci na początku marszobiegi. możesz skorzystać z tej tabelki, albo trochę ją zmodyfikowac jeśli masz dobra kondycję

    http://www.klubaltom.pl/klub_sportowy_altom/401,program.marszobiegu.dla.pocztkujcych.html

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja na nie poluje ale obok mnie w rossmannie wykupiły te wszystkie hieny heheh ze mną na czele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast