środa, 22 maja 2013

Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose.

Hej, kolejny raz próbuję w konkursie Golden Rose, może tym razem się uda...Ostatnio zapomniałam o zdjęciu z wykorzystanymi kosmetykami i zonk...szansa przepadła, ale jeszcze nic nie jest stracone... W tym tygodniu króluje Scarlett Johansson i na jej makijażu się wzorowałam, oto on:


A oto moje wykonanie:

 Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose.













Czego użyłam:


Tutorial:


I jak podoba się?
Lubicie takie przydymione oko?

7 komentarzy:

  1. pięknie pasuje do tych cudownych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zglosilam swoja prace do konkursu
    ale myslalam ze trzeba zrobic makijaz ktory oni sugeruja a nie samemu wybierac?co nie zmienia faktu ze jest sliczny x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wykonanie i ogólnie podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś go delikatniej, ale równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje Ci:D suuper wyszedl;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie - jakie ty masz piekne oczyska <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast