czwartek, 4 kwietnia 2013

Eveline Volumix Fiberlast mascara (złota) - recenzja.

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu firmy Eveline Volumix Fiberlast - złota. Zakupiłam ją w Biedronce za jakąś śmieszną cenę (ok. 10 zł może troszkę więcej...nie pamiętam już). Chciałam wypróbować, bo uwielbiam testować coraz to nowe maskary, więc na tą też się skusiłam:)




Co mówi producent:

Nowa mascara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Full volume lift up separation mascara:
- imponujące pogrubienie – efekt 360
- rzęsy uniesione do 45 stopni
- perfekcyjna separacja bez efektu grudek
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi, że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin

Cena: 13zł / 11ml


Moja opinia:


Plusy:

- od początku odpowiednia konsystencja tuszu, nie trzeba czekać, żeby zgęstniał,

- silikonowa szczoteczka, która dość dobrze rozdziela rzęsy (z resztą wzorowana jest na szczoteczce z Wonder-a Oriflame),

- trochę wydłuża rzęsy,

- dość szybko schnie,
- kolor czarny, a nie podobny do czarnego:),

- nie robi grudek.


Minusy:
- co do pogrubienia to jest liche..., - podkręcenia zbytniego nie zauważyłam, ale i tak zalotka jest potrzebna dla dobrego efektu,  
- pod koniec dnia troszkę się osypuje.

Ocena: 4/5. 
Efekt na rzęsach (zaliczam do tych naturalnych):



Miałyście, używałyście?

6 komentarzy:

  1. Nie miałam, nie używałam, ale mi zawsze bardziej zależy na pogrubieniu niż wydłużeniu więc nie skuszę się ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że ładnie wydłuża. A cena jest bardzooo przyzwoita, tylko to kruszenie mnie trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi własnie zależy na maskarze która wydłuża, ponieważ moje rzęsy są króciutkie. Chyba się skusze, cena przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana! Chciałabym umieścić prace wykonane przez Ciebie na moją akcję Zinspiruj się gwiazdą w notce podsumowującej. Umieszczam w niej jedynie perełki z całego projektu. Jeżeli nie chcesz abym wstawiła na moj blog twoje projektowe zdjecie/a (oczywiście z linkiem do Twojego bloga), to napisz na moim blogu że nie wyrażasz zgody. Sznuję prawa autorskie ;) Notka zostanie opublikowana 6-7 kwietnia. Pozdrawiam, Jessie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast