poniedziałek, 4 lutego 2013

TAG - 7 faktów o mnie:)

Hej, zostałam niedawno wytypowana przez Kasię (moja imienniczkę:)) z bloga: Makeuplicious do TAG-u, którego zasady są następujące:

Należy po prostu:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


 A oto 7 faktów o mnie:

1.Uwielbiam czytać książki (moi ulubieni autorzy to: Zafon, Giffin, Sowa, Szwaja).
2. Mam dwa cudowne psy w domu:)
3. Jeśli chodzi o jedzenie to nigdy nie przejdę obojętnie obok frytek, wiem, że są niezdrowe, ale je uwielbiam.
4. W lecie uprawiam dużo sportu, najbardziej lubię jazdę na rowerze i razem z moim mężem przemierzamy nasze okolice wzdłuż i wszerz.
5. Uczę w szkole.
6. Nie lubię polityki.
7. Kocham seriale: "Grey's anatomy" (Chirurdzy) i "Private practice" (Prywatna praktyka), które namiętnie oglądam w wersji angielskiej:).

Mam nadzieję, że dowiedziałyście się o mnie czegoś nowego.

Co do TAG-owania to zapraszam wszystkie dziewczyny, które są chętnie do podzielenia się informacjami o sobie:) (czekam na linki:))

4 komentarze:

  1. oooo moje ukochane seriale! :)
    Zafona też lubię poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo miło Cię bardziej poznać ;) Też nie lubię polityki i uwielbiam czytać i jeździć na rowerze :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czytanie i frytki - już wiem co mnie do Ciebie przyciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast