czwartek, 30 kwietnia 2015

Zaproszenie:)

Hej, przychodzę dzisiaj do Was z małymi przeprosinami. Wiem, że zaniedbałam bloga, ale to tylko dlatego, że przeniosłam się na you tube i to kręcenie filmików pochłania cały mój czas. Coś w tym jest, że kiedy zacznie się kręcić filmiki, blog niestety odchodzi w odstawkę.

Nie mam zamiaru usuwać bloga, jak tylko znajdę trochę czasu to na pewno jeszcze tu coś szkrobnę, a tymczasem zapraszam was na mój kanał na YT: make up freak.
Znajdziecie tam moje makijaże, ulubieńców i TAG-i, niektóre filmiki kręcę we współpracy z Karoliną z bloga: bittnerka.blogspot.com, na którego Was również serdecznie zapraszam:)

A tutaj przedstawiam Wam parę moich filmików, zapraszam do oglądania i subskrybowania:)














Pozdrawiam ciepło:)

2 komentarze:

  1. Też nie mam czasu na bloga ;p powodzenia i nie zapomnij o nas :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Дегидратор для ногтей и это Средства для кутикулы. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Proszę o nie reklamowanie swoich stron w komentarzach. Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast